שחזור דיסק קשיח

לדיסקים קשיחים ישנן שלושה סוגי תקלות אפשריות:

נזקים לוגיים

נזק לוגי מוגדר כנזק לנתונים בדיסק הקשיח בעקבותיו לא ניתן לקרוא את הנתונים, עם זאת,  במצב זה הדיסק הקשיח פועל ומתפקד באופן תקין. המידע שהיה מאוחסן בדיסק הפך ללא נגיש. הנזקים הלוגיים השכיחים ביותר נגרמים עקב כניסת וירוסים למחשב או ביצוע טעות ע”י המשתמש כגון פירמוט הדיסק הקשיח.

נזקים פיזיים

הכוונה היא לנזקים לרכיבים הנמצאים “מתחת למכסה מנוע” כלומר בתוך המארז המתכתי של הדיסק הקשיח. באופן כללי הכוונה לראשי הקריאה/כתיבה, למנוע ולדסקיות המכילות את המידע המגנטי. שחזורים אלה הם מאוד מורכבים ודורשים ידע רב וכלי עבודה רבים ויחודיים, שכן נדרש לפתוח פיזית את הדיסק הקשיח ולבצע את פעולות השחזור בתוך חדר נקי. לנו יש את הכלים, ומכונות יעודיות ובלעדיות לפתיחה נכונה של דיסקים קשיחים ושחזורם.

נזקים למעגל האלקטרוני

כל דיסק קשיח מורכב בין השאר מבקר אשר הוא המעגל האלקטרוני של הדיסק. נזקים במעגל זה מונעים את תפקודו התקין של הדיסק, לעיתים אפילו נגרם קצר למעגל האלקטרוני. כתוצאה מהקצר החשמלי, הדיסק הקשיח לא מקבל חשמל והמנוע לא מסתובב. במהלך בדיקת הדיסק אנו בוחנים את היקף הנזק, מתקנים או מחליפים את המעגל האלקטרוני, וזאת על מנת שניתן יהיה לקרוא את הדיסק.

הדיסק קשיח לא מגיב או שנשמע ממנו צליל "מוזר"

[תיקתוק] ויש בתוכו מידע חשוב? אל תקחו סיכון! כדי להגדיל את הסיכוי להציל את המידע שלך עלייך לכבות את המחשב ולנתקו מהחשמל כדי למנוע נזק נוסף, ולצור איתנו קשר. במעבדה מוסמכת ומקצועית נוכל לבצע את הבדיקה הראשונית ולתת את כל הפרטים על השחזור.

אנא אל תנסו להתעסק עם הדיסק במעבדות לא מקצועיות עם ציוד לא מתאים, ככה הסיכוי לשחזור יקטן, אך המחיר וזמן העבודה יגדלו.

המידע נחוץ לך מיד?
צור קשר עם טכנאי 03-9421400, בוואטסאפ 054-9421406 או בשיחת חירום 052-6212150